Оформлення прав власності на нерухомість (Київ та Київська область)

Оформлення прав власності на нерухомість (Київ та Київська область)

Завжди актуальним питанням в Україні буде земельне питання, а саме питання щодо оформлення прав власності. Процес отримання заповітного Державного акта на право власності могло затягнутися на кілька років.
Сьогодні, на основі Закону № 066-VI з’явився ряд змін, стосовно процедури оформлення правовстановлюючих документів. Державний акт став дійсним лише тоді, коли власність на землю була придбана за рішенням органів виконавчої влади або ж іншим первинним виділенням.
Також змінилася і стаття № 125 Земельного кодексу. Якщо раніше, власнику повністю передавали права власності тільки після отримання правовстановлюючих документів на руки, то зараз право власності виникає вже після державної реєстрації.
Термін оформлення права власності згідно з нормою Земельного кодексу становить 14 календарних днів з моменту здачі всієї необхідної документації.
Державний акт також видається як правовстановлюючого документа у разі відчуження ділянки землі в окрему ділянку. Окремо виділеної ділянки присуджується індивідуальний кадастровий номер, який реєструється за відповідними правилами.
Слід виділити і ряд інших документів, які внесли зміни до земельного законодавства :
– Наказ № 326 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об’єднання земельних ділянок»
– Постанова № 439, що вносить деякі зміни в питання посвідчення права власника та інші.
Виходячи з наказу № 326, власник землі повинен подати до місцевого органу Держкомзему ряд документів:

  1. Заява
  2. Свідоцтво про право на спадщину чи цивільно – правову угоду про відчуження землі
  3. Державний акт, в якому приписується перехід права власності на земельну ділянку (завірений нотаріусом)

Якщо документація не відповідає вимогам, Держкомзем протягом 3-х днів повинен надати письмову відмову, а також вказати причини для відмови.
Зміни в законодавстві дозволили створити більш спрощений механізм оформлення права власності на нерухомість. Для отримання права власності на землю за допомогою цивільно -правових угод процедура значно спростилася.
Все ж досі залишається проблемною первинна процедура видачі документів. Хоча, якщо дотримуватися всіх вимог законодавства і юридичне оформлення, ризик відмови в реєстрації значно знизився.
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно проводитися після надання реєстратору всіх необхідних правовстановлюючих документів, а саме:

  • Договір, на підставі якого передбачається перехід права власності ( купівля-продаж, міна, дарування, довічне утримання, спадковий договір, договір про поділ нерухомого майна, що перебуває у спільній власності і т.д.);
  • Свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом ;
  • Свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя у разі смерті одного з них, що видається нотаріусом ;
  • Свідоцтво про придбання майна на прилюдних торгах (аукціонах), видане нотаріусом ;
  • Свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачам житлових приміщень державного та комунального житлового фонду;
  • Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане органом місцевого самоврядування;
  • Рішення суду про визнання права власності на об’єкти нерухомого майна, про встановлення факту права власності на об’єкти нерухомого майна;
    і деякі інші.

Залишилися питання? Телефонуйте прямо зараз!

(044) 229-99-65
(044) 229-93-09