Реєстрація зміни власника державних актів

Реєстрація зміни власника державних актів

Одним з головних правовстановлюючих документів, який визначає право власності на земельну ділянку, є Держакт.
Оформлення Держакту потрібна якщо :
– Була придбана частина ділянки землі ( згідно кадастровому плану );
– Відбулася покупка однієї ділянки землі, яка була вказана в держакті продавця;
– Був загублений старий Держакт;
– Була переоформлена організаційно-правова форма підприємства;
– Вступило в дію право спадщини;
– Даний пункт зазначений в договорі, купівлі-продажу та дарування, а також у випадках дарування земельної ділянки;
– Відбулося встановлення права власності, внаслідок рішення суду;
– В інших випадках, в яких даний пункт передбачено законодавством України.
Якщо укладаються договори купівлі-продажу ( дарування тощо), то оформити право на ділянку можна двома способами : оформити новий Держакт ( відповідно на нового власника ) і поставити мітку на старому держактів про перехід права власності до іншої особи.
Для того щоб подати заявку на оформлення нового Держакту, вам необхідні такі документи:
– Копія документа про відчуження, яка була завірена нотаріусом та сільською радою;
– Копія державного акта на ділянку землі, також завірена нотаріусом;
– Акт, що встановлює межі земельної ділянки;
– А також копії документів: довідки про експертну (або нормативну) оцінці, довідки про обмеження на ділянку землі (і навантаженнях ), а також копії основних документів (паспорта та ідентифікаційного номера покупця або завірені копії документів юридичної особи);
Для того, щоб переоформити старий Держакт, необхідно надати наступні документи:

  1. Оригінал договору на продаж або купівлю землі (або інші операції ) та оригінал старого Держакту;
  2. Копія основних документів покупця або завірені документи юридичної особи.

Наша компанія надає весь спектр послуг з реєстрації зміни власників державних актів.

Залишилися питання? Звертайтесь до нас!

(044) 229-99-65

(044) 229-93-09