Порядок оформлення права власності (Киев и Киевская область)

Порядок оформлення права власності (Киев и Киевская область)

Завершальним етапом визнання приватної власності є його реєстрація. Лише після офіційного оформлення прав на нерухомість, власник отримує право на власність.
Починаючи з 2013 року, правила реєстрації змінилися: тепер всі повноваження з отримання права власності належать Державній реєстраційній службі. Всі об’єкти, зареєстровані раніше червня 2010 року мають заново пройти процедуру оформлення прав власності. Якщо ж цього не зробити, то власник втрачає ці права власності.
Змінилися стосуються також правила порядку отримання права на нерухомість з видачею відповідних свідоцтв.
Реєстрація та зміна прав власності на землю, робиться тепер в міністерстві юстиції – служба держреєстраторів Мін’юсту. Органам земельних ресурсів відводиться тільки технічна частина, перевірка обмінних файлів, визначення кадастрового номера.
Первинна реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна, а також на ті об’єкти, право власності, на які виникло, але не було зареєстровано до першого січня цього року, проводиться органами Державної реєстраційної служби України.
У той же час винятково витяг, яке надається власникові права власності нерухомого майна або його спадкоємцям, містить інформацію про державну реєстрацію права власності та інших речових прав на нерухомість, обтяження таких прав, наявну у розділі Державного реєстру, відкритому на такий об’єкт, на дату та час його формування.
Існує кілька основних документів, які підтверджують права власності на об’єкт нерухомості, а саме:

  1. Документ, що встановлює право власності
  2. Договори : купівлі- дарування та інші, зареєстровані в Укрдержреєстрі
  3. Свідоцтво про власність або на спадщину
  4. Договір іпотеки
  5. Виписка з Укрдержреєстру
  6. Рішення суду про право власності на об’єкт нерухомості

Також в якості підтвердження може використовуватися нотаріальна довіреність та ідентифікаційні коди власників.
Наші фахівці пропонують вам широкий спектр послуг з реєстрації права власності, та документів що підтверджують право власності на об’єкти нерухомості:

  1. Оформлення права власності
  2. Реєстрацію свідоцтва на спадщину, а також на право власності
  3. Реєстрацію іпотеки
  4. Реєстрацію рішення суду, а також договорів (купівлі-продажу, дарування тощо)
  5. Основну реєстрацію в Укрдержреєстрі

Залишилися питання? Телефонуйте прямо зараз!

(044) 229-99-65
(044) 229-93-09